Про автора

Мірошник Ніна Олександрівна, вчитель зарубіжної літератури та російської мови Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6
категорія - вища, старший вчитель

Тема самоосвіти : "Розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури"

Педагогічне кредо : «Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він, усебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і людських душ».  Б. Патон 

Коло інтересів: Формування читацької компетентності учнів. Краєзнавство.


Мій досвід

Головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвіт
ній школі – прилучення учнів до здобутків світової літератури і культури, розвиток творчої особистості (читача), формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадяни
на України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти.
   Сучасне покоління дітей виростає у інформаційному середовищі,  роль учителя, як джерела інформації поступово зменшується, натомість збіль
шується важливість  навичок і вмінь учня самостійно здобувати потрібну інформацію й використовувати її згідно з поставленими завданнями.  Учитель як особа, що навчає учнів вчитися, створює умови для їхньої самостійної роботи, скеровує учнів у русло цієї роботи, координує її й дає змогу самим приймати рішення, шукати варіанти та обирати найкращий, допомагає побачити свої досягнення та виявити і подолати труднощі. Іншими словами, навчає їх творчо мислити та творити, формує високі навчальні компетенції.
    

Вчитель зарубіжної літератури та російської мови Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 вчитель вищої категорії., старший вчитель