категорія - вища, старший вчитель
Тема самоосвіти : "Розвиток критичного мислення на уроках зарубіжної літератури"
Педагогічне кредо : «Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він, усебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і людських душ». Б. Патон
Коло інтересів: Формування читацької компетентності учнів. Краєзнавство.
Мій досвід
Головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвіт
ній школі – прилучення учнів до здобутків світової літератури і культури, розвиток творчої особистості (читача), формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадяни
на України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти.
Сучасне покоління дітей виростає у інформаційному середовищі, роль учителя, як джерела інформації поступово зменшується, натомість збіль
шується важливість навичок і вмінь учня самостійно здобувати потрібну інформацію й використовувати її згідно з поставленими завданнями. Учитель як особа, що навчає учнів вчитися, створює умови для їхньої самостійної роботи, скеровує учнів у русло цієї роботи, координує її й дає змогу самим приймати рішення, шукати варіанти та обирати найкращий, допомагає побачити свої досягнення та виявити і подолати труднощі. Іншими словами, навчає їх творчо мислити та творити, формує високі навчальні компетенції.